måndag

Hejsan!
Jag har verkligen pysslat otroligt mycket i helgen,mer än vanligt faktiskt.Både fimo/cernit lera och så har jag tecknat riktigt mycket också!
Vi gjorde fem cupcakes,som blev riktigt fina till försäljning.Men dock är det inget ni kan köpa,det är redan en tjej som beställt fem cupcakes av mig för priset 200 :-
Det blir bra,då kan vi köpa mycket mera pyssel för pengarna.Jag satt en timme i streck med en teckning jag höll på med,jag brukar faktiskt aldrig sitta så länge,isåfall tar jag en kort paus i mellan men nu var jag riktigt igång.Jag känner att jag inte riktigt orkat/ens haft lust att blogga på ett tag men nu ska jag börja.
Jag har ju lite nytt att visa.Många kramar,pysselkolibrin.
Btw,Kom ihåg att gärna kommentera och säga vad just du tycker om mitt pyssel! :-)
Här är en teckning jag ritade också.



6 kommentarer:

Emelie/Mollytindra1 sa...

SÅ FINA CUPCAKES!! VILL HA DEN FJÄRDE OCH DEN FEMTE... VILL HA EN MED EN JORDGUBBE OCH EN MED VATTENMELON :)

PysselKolibrin sa...

Åh,det var trevligt att du tyckte om dem!
Jätteglad man blir,tack så mycket! ^^
Du skulle kunnat få köpa dem,dock har jag ju somsagt sålt dem.Kram! <3

Silke sa...

Åh, älskar dem!
Särskilt den fjärde var otroligt fin!

Du är för duktig, kanske kan du ge lite talang till mig? ;)

Anonym sa...

Såå snygga cupcakes:-)

Louise sa...

Sjukt fina cupcakes! :D

PysselKolibrin sa...

SIlke:Aw,otroligt kul att du tycker om dem.Med alla snälla saker du säger och stöttningar går det ju riktigt bra! *ger dig lite talang* Sådär,nu är du också duktig! Haha :) Ha det bra! ^^
Anonym:Åh,tack så mycket! Det värmer verkligen att du tyckte om dem!
Louise:Åh,tack så mycket! Vad gulligt sagt. :)