måndag

Efter jag har ätit middag så kommer jag lägga ut två nya cupcakes på tradera :)
Jag har inte riktigt bestämt vilka två det kommer bli men jag tror jag vet.Jag kommer också länka annonsen här på bloggen,iallafall någon skulle vara intresserad.En cupcakes är väl en perfekt julklapp,inte sant?
Haha.Ni får mycket gärna kommentera vilken ni tycker är finast och sådant,det är jätte kul!
Jag vill också tacka alla som kommenterat och mejlat så snälla saker om sakerna jag gör i cernit och fimo,det värmer verkligen!
Jag blir jätteglad och rörd över sådant..<3
Kommentera gärna!
 Massor av kramar från mig,hejdå! 

8 kommentarer:

Amber/Silke sa...

Åh, vad fina! Kan knappt vänta!

PysselKolibrin sa...

Aw,tack så jätte mycket!
Dina kommentarer betyder väldigt mycket<3

Anonym sa...

Jaa, längtar massor!<3

Anonym sa...

Från //misslisavi

Emelie/Mollytindra1 sa...

JÄTTE FINA!!

PysselKolibrin sa...

Aw,tack så väldigt mycket ni båda!
Jätte snällt<3
Annonsen blev dock en dag senare c:
Men det kommer nog idag :)

Anonym sa...

yeey!<3//misslisavi

Cajsa^^ sa...

Hejsan!
Gud vad duktig du är på att pyssla och grejja, är själv ganska intresserad av att pyssla, men har aldrig tid och har inte rätt grejer.
Men kul att andra pysslar =) ^^
haha helt random kommentar men ahjaa :)