fredag

Hallå! 
Sorry för den väldigt sena uppdateringen men jag har inte riktigt hunnit,varken pyssla så mycket eller blogga.Jag ska verkligen försöka imorgon! Här är iallafall några bilder från förra helgen.Min lillkusin har gjort en gubbe och en så kallad "Bajskorv" en rosa,haha.Bilden längst ner föreställer ett matbord som jag har fotat inuti mitt hemgjorda nallehus,sakerna har jag gjort/vissa mamma och bordet gjorde jag på träslöjden.Jag hoppas ni tycker om bilderna!
Kommentera mycket gärna!!!,imorgon så ska jag hålla på med cernit/möjligtvis fimo-lera ge förslag på saker jag kan göra ^^ 







2 kommentarer:

Sofia 8D sa...

OMG!♥ Fin bajskorv :P Men huset ser ju hur uderbart ut som helst!

PysselKolibrin sa...

HAHA♥ Bajskorven var ascool :3
Aw..jättekul att du tycker det! Jag blir verkligen sjukt glad :)