lördag

Till salu på tradera|Guide försenat..:c

Här
Är det så att ni kanske skulle vara intresserade av att köpa ett gulligt cupcake-halsband av mig och mamma som vi tillsammans gjort med cernit lera.Kram! 
Jag beklagar verkligen den där guiden..jag skulle ha gjort klart den till igår,trodde jag.Men den är ännu inte klar eftersom jag inte hunnit jobba med cernit eller fimo idag.Jag kan inte lova att den kommer idag,eller i morgon.Men vi får ju verkligen hoppas.Att göra en guide enkel,söt och lätt att förstå kan faktiskt vara rätt svårt också..Hoppas det inte gjorde så mycket,jag har ju inte så många läsare alltså inte så många som kan bli besvikna,heh.Idag kommer något inlägg där jag visar kanske mitt nya halsband eller något annat skoj.

2 kommentarer:

Silke sa...

Köpte smycket, är jättenöjd! Det var otroligt fint och välgjort! ^^

PysselKolibrin sa...

Awwww....du är så snäll,tack!<3